Dobar izbor! Primjeri komercijalne komunikacije iz 50-ih i 60-ih : Kolekcija Marinko Sudac

Izložba DOBAR IZBOR! predstavlja sedamdesetak djela komercijalne komunikacije nastalih tijekom pedesetih i šezdesetih godina, u lokalnom hrvatskom kontekstu, tada dijelu šire federativne zajednice. Posebnost je tih djela da su mahom nastali od vrsnih i akademski školovanih slikara-grafičara kao što su Savo Simončić, Franjo i Vladimir Fleck, Aleksandar Srnec i Milan Vulpe, a u svrhu tržišne komunikacije unutar konteksta koji je tek formiran na ideji planske ekonomije. Kako nije bilo izražene tržišne utakmice, pa time niti jake potrebe da se industrijski proizvodi simboličkim vrijednostima posebno međusobno ističu, svaka velika proizvodna tvrtka primarno je ispunjavala ideologijske zadatke. Stoga su i umjetnici „reklamne grafike“ imali priličnu slobodu izražavanja istraživanja i primjene inovativnih komunikacijskih ideja i koncepcija.

Feđa Vukić

2013. | Katalog izložbe

Povezane vijesti