The Analogical Mirrors

Yamanaka Suplex, Otsu-city, Shiga, Japan, 2020.

Kustos: Takuya Tsutsumi
Pomoćnici kustosa: Yuka Kuroki, Yumi Suyama
Grafički dizajn: UMA/farma dizajna (Yuma Harada + Kanae Hirakawa)
Tehnički postav: Kosan Kosanji
Zvuk: Masamitsu Araki
Rasvjeta: Yohei Sogo
Prijem: Shotaro Moroe
Organizator: Yamanaka Suplex
Suradnja s Kolekcijom Marinko Sudac
Financira Arts Support Kansai

Izloženi umjetnici:

Kenichi Ishiguro, Taro Komiya, Daiki Honda, Kai Maetani, Naosuke Wada, Anna Miyaki, Kai Sakamoto, Shun Kimura, Yugo Konishi, Shu Ogasawara, Ryo Wakabayashi, Yu Cheng-Ta, András ​Cséfalvay, Patrycja Plich, Jarosław Kozłowski

“Kao što je nekoć postojao izazov iz ideoloških krugova poput komunizma i socijalizma, tako se širenje zaraze novim koronavirusom može smatrati kritikom prirodnog svijeta protiv same globalizacije, koja je vrhunac bestjelesnosti”. Izložba pod nazivom „The Analogical Mirrors” (Analoška zrcala) usredotočuje se na početak globalizacije od 1492. godine, kada je zapadna Europa počela kolonizirati ostatak svijeta i širila svoju jedinstvenu modernost, suprotstavljajući izraze perifernih umjetnika koji relativiziraju takve ideologije i samu zapadnjačku vrijednost. Nadalje, ova izložba drive in je tipa – postavlja publiku u automobil kao način kontrole zaraze, a posjetitelju se stoga može omogućiti da izložbu doživi samo putem svojih automobila. Cilj je ovakvog pristupa pružiti priliku ljudima da preispitaju svoj doživljaj modernosti.

📷: Kai Maetani