BRUCE CONNER

RADOVI

Biografija

SAD

1946-1968

Bruce Conner bio je umjetnik najpoznatiji po radovima u medijima asemblaža, filma, crteža, skulpture, slike, kolaža i fotografije. Pionir je eksperimentalnog i američkog avangardnog filma.

Conner je bio jedan od prvih umjetnika koji je napravio instalacije od pronađenih materijala. Njegovi su asemblaži složene jedinice predmeta koje sadrže razne materijae – od slomljenih lutaka, krzna i svijeća, s dodatkom kolaža ili boje. Velik dio Connerova rada društveni su komentari koji se odnose na modernu Ameriku, utjecaj društva na pojedinca, nuklearni holokaust, nasilje nad ženama ili konzumerizam. Svoj rad komentira u medijima, uglavnom televiziji i reklamama.

Godine 1959. Conner je osnovao Rat Bastard Protective Association (Jay DeFeo, Michael McClure, Manuel Neri, Joan Brown, Wally Hedrick, Wallace Berman, Jess Collins, Carlos Villa i George Herms).

Conner je također počeo snimati kratke filmove u kasnim 1950-ima, nastavivši u 1960-ima. Njegov stil, poput njegovih asemblaža, sastoji se od kolaža ili manjih jukstaponiranih segmenata medija montiranih i kombiniranih. Svoja djela i svoj prvi kratki film naslovio je velikim slovima FILM (1958). Conner se početkom šezdesetih s obitelji preselio u Meksiko, ali se ubrzo vratio u SAD. Godine 1963. gledao je atentat na Johna F. Kennedyja. Conner je snimio televizijski prijenos događaja te montirao i ponovno montirao snimke sa snimkama u meditaciju o nasilju, koju je nazvao IZVJEŠTAJ (1967). Rad prikazuje mješavinu snimaka atentata na Kennedyja s konzumerističkim slikama i radijskim izvješćima o događajima.

Tijekom 1970-ih, Conner se usredotočio na crtanje i fotografiju, au 1980-ima i 1990-ima radio je s kolažima (često s religioznim slikama) i crtežima tintom.

Projekti u kojima su izlagani radovi